יום שבת, 28 בדצמבר 2013

הכובע שלי - כמה פינות יש לו?

להשתעשע ולעשות פוזות עם כובעים... 
לכובע שלי יש כמה פינות
אני אוהבת אותו מאד
ומקבלת בגינו הרבה מחמאות.

לאביזרים יש תפקיד מרכזי -  להקפיץ ולהוסיף למראה שלנו עניין, צבע ואמירה אישית. החורף מביא עמו כל כך הרבה אפשרויות לשדרוג המלתחה וההופעה (צעיפים וגרביונים לדוגמא). אבל הכי מכולם – אני אוהבת את הכובעים.
אצלי זהו אחד האביזרים החשובים והמשלימים שמשדרגים ועושים את הופעתי למיוחדת.
הכובע מזמן הוא לא רק כובע כזה שרק מגן על הראש והפנים.
לחבוש כובע זה אומר להיות  אופנתית עם אמירה אישית משלך.
הוא נותן פתרון לתיקון פרופורציות של הגוף והפנים.
לדוגמא: בעלת פנים קטנות ביחס לגוף, הכובע יתקן את  גודל הפנים.
פנים עגולות? כובע גבוה יאריך אותן.
פנים ארוכות וצרות?כובע קטן יהלום אותך.
נמוכה? כובע גבוה יתן לך גובה.
רוצה לדעת עוד – מוזמנת להתקשר.





בנוסף, כשאני זקוקה לצבע או פן , הכובע פותר לי את בעיית מראה השיער והתוצאה -
בסופו של דבר, נראית מרשימה, אופנתית ויפה.


                                            חברות משתעשעות ועושות פוזות עם הכובעים

חורף נעים,
שלך יהודית
                                         




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה